קנצלר גרמניה ללפיד: "דוחה ומגנה את דברי אבו מאזן"

    שלמה ריזל No Comments on קנצלר גרמניה ללפיד: "דוחה ומגנה את דברי אבו מאזן"

    לאחר אמירתו המזעזעת של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ש"ישראל עשתה 50 שואות", ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד שוחח לפני זמן קצר עם קנצלר גרמניה אולף שולץ | בשיחה עלה גם נושא הגרעין האיראני, והשניים סיכמו להיפגש בקרוב

    קנצלר גרמניה ביד ושם צילום: אוליבייה פיטוסי\פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השבוע נפגש אבו מאזן בברלין עם קנצלר גרמניה אולף שולץ, ואמר במענה לשאלה האם הוא מוכן להביע חרטה על טבח הספורטאים הישראלים במינכן לפני 50 שנה שבוצע בידי מחבלים פלסטינים ש" מ- 47 עד היום ישראל ביצעה 50 מעשי טבח ב-50 כפרים פלסטינים. אלו 50 שואות".

    לפני זמן קצר, ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד שוחח עם קנצלר גרמניה אולף שולץ שגינה באופן נחרץ את אמירותיו של אבו מאזן. לפיד הביע את הערכתו על הגינוי החד משמעי.

    קנצלר גרמניה הדגיש בפתח שיחתם, כי הוא דוחה ומגנה את אמירותיו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, וכי היה לו חשוב להבהיר זאת באופן אישי לרה"מ ובצורה פומבית. ולפיד הודה לו על כך, תחילה כראש ממשלת ישראל, וכבן לניצולי שואה.

    בשיחה הדגישו השניים את חשיבות הקשר בין ישראל וגרמניה, והסכימו להמשיך את שיתוף הפעולה בין המדינות בנושאים שונים, ושוחחו גם על סוגיית הגרעין האיראני. לפיד חזר על התנגדותה של ישראל לחזרה להסכם, ועל הצורך במסר חד וברור מצד אירופה שלא יהיו ויתורים נוספים מול האיראנים.

     



    0 תגובות